Steeds meer gemeenten werken met een chatbot. We helpen je graag om de conversatie op te zetten. Dit kan zijn de implementatie van de chatbot of verwijsbot, waarbij we zorgen voor de structuur en inhoud. En de aanloop naar het beheer van je chatbot.

Ook kunnen we je helpen bij het beheer van de bot. Hoe we dat doen? Bijvoorbeeld doordat we de chatbot verder opleiden. Dit betekent onder anderen dat we mislukte gesprekken binnen de chat koppelen aan de juiste content.

We zorgen dat je bot:

  • inclusief is met eenvoudige taal
  • geschreven volgens de webrichtlijnen
  • gevarieerde, vriendelijke content bevat
  • up-to-date blijft volgens de laatste wet- en regelgeving

We werken voor het beheer van chatbots nauw samen met OBI4wan. Heb je een OBI bot en vind je het lastig het beheer binnen je organisatie te regelen? Wij hebben de mensen en contacten om je daarmee te helpen. Natuurlijk staan we je ook graag bij tijdens de implementatie van je chatbot.

Chatbot beheer

Altijd bereikbaar met chat. Maar je hoeft het werk niet bij een collega neer te leggen. En wij zorgen voor de continuïteit in het beheer. Net als bij onze andere content. Lijkt je dat wat? We vertellen je graag meer over de mogelijkheden. Mail ons.